{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Feb 2020

有人話男人睇女嘅眼光係會隨住年齡增長而向下移,即係後生細仔就就睇樣、大個啲就睇胸、再大個啲就睇腰臀、再再大個啲就睇腳。但講真無論你平時睇得有幾低都好,見到呢個「婉瑜」你都一定會被佢個樣吸引!

嗱事先聲明,對於呢個「婉瑜」嘅個人資料真係非常少。佢個IG係上年11月先開,目前有萬令Followers;仲有個12月先開、有幾千Follower嘅「小號」,但入面除咗佢個靚樣之外就冇其他資料。另外佢亦有玩抖音,都有萬令個Followers,但同樣係除咗佢個靚樣外就冇其他資料,搞到我甚至懷疑會唔會係偷人相整嘅假Acct。唯一可以肯定嘅,就係佢真係好可愛、好清純、好靚女,就算身材毫無睇頭(講真連個身都唔係好見到)都一樣咁吸引呀!

fish_02090 on Instagram

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024