{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Apr 2020

上世紀九十年代,對好多人黎講係最美好嘅日子,咩都唔講就講Game,你依家玩緊嘅Bio3同FFVII兩隻Remake嘅原作都係來自90年代。可惜,依家真正經歷過90年代嘅人大部份都已經三張,你去同啲妹妹講《家有囍事》佢都要Wiki先明你講咩,所以要搵個識欣賞90年代嘅女仔真係唔易,而Raminta就係啦!

Raminta全名「Raminta Paukstyte」,由於佢個姓「Paukstyte」譯返做英文係「Chick」,所以佢個IG名就叫「Ramintachick」,係一名來自立陶宛嘅俄羅斯混血兒。雖然佢係2019年先從當地嘅演藝學院畢業,計到最盡90年代尾佢都只係個BB,但佢個IG自我介紹就話自己非常鍾意90年代嘅風格,平時著衫都係呢個Style喎。

目前Raminta雖然只有幾千個Followers,但以佢呢個外貌身材,立志成為演員/模特兒嘅佢一定會更加多人認識嘅!

ramintachick on Instagram

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024