{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 May 2020

絕大部份女仔都唔鍾意戴眼鏡,覺得戴眼鏡就好老土,好頹,但我夠膽講男仔都鍾意女仔戴眼鏡——如果你依家心諗「唔係喎,我唔…」咁你就係唔知女仔戴眼鏡有幾好睇!!我依家就話你知有幾好睇!

呢個越南美少女「Thuỵ Hân」就能夠完美展現女仔戴眼鏡有幾咁好睇,你睇下佢戴咗眼鏡之後幾咁樸素知性,個眼神係幾咁溫柔,個氣質係有幾咁母性!咩話?你都係睇唔出?唉…咁你去睇佢對又白又滑又長又直嘅腳,同雖然大小唔算特別有睇頭但都夠做嘅上圍啦下,膚淺呀你哋!膚淺!

hiann_ on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024