{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 May 2020

大家近排冇得出街食,係咪覺得屋企有個識得煮嘢食嘅人係件好幸福嘅事?但如果你唔係同阿媽住,又搵唔到個識煮飯嘅女朋友或者老婆,咁你就要食自己啦!咁點樣可以好好地食自己呢?就係睇Youtube學煮餸!

咁大家就要睇下呢個日本Youtuber「あすかのキッチン」,直譯就即係「明日香的廚房」,呢個只係得幾千人Follow嘅Youtube Channel,其實就係教大家整日本嘅家常便飯,炸雞呀炒菜呀湯呀諸如此類,你話佢教嘅嘢食係咪好好食好吸引?我覺得還好,但佢個整嘢食嘅話程好睇嘛!你睇呀明日香成日著啲低胸圓領衫,再加上高炒嘅拍攝角度,極為豐滿嘅事業線掩掩揚揚咁,都唔知睇條線好定睇佢整嘢好!尤其係每條片一開始個揮手,揮到我腳都軟埋呀真係!

話就話係烹飪系Youtuber,但我估大家睇到佢啲片,口腹之欲都應該轉哂做其他「慾」啦,呢啲咪叫秀色可餐囉!
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024