{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Jul 2020

自從大家都習慣戴口罩出街,「喺條街到睇女仔」呢個好多男人都有嘅興趣就成為歷史。但係咪戴住口罩遮住個樣就一定冇嘢睇呢?又未必喎,你睇下呢位來自日本嘅「Maiko」,就算IG上所有相都戴住口罩,一樣咁多嘢睇架!

圖片:mymaico on Twitter

Maiko於IG自我介紹指自己日頭就係個前社長秘書,夜晚就會寫一個叫做「Maiko-box」嘅Blog,而佢個IG上就有幾十張佢戴住口罩影嘅自拍照,你唔好以為遮住個樣就冇嘢睇下,因為佢身材勁好,就算著住普通衫都相當有睇頭!況且佢戴口罩唔係因為驚咗肺炎,而係因為佢除咗「Maiko-box」呢個Blog之外,仲有個「秘密Blog」,上面仲有好多一定要掩飾身份先Post得嘅「付費內容」!至於啲內容係咩啦喎,我建議大家去睇下佢個Twitter啦!

圖片:mymaico on Twitter

maiko_box on Instagram

mymaico on Twitter

清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024
雖然喺日本做寫真女星素來都冇咩真正嘅年齡下限,唔少人十五六七歲就已經出緊幾隻DVD,但一般黎講都會與女星成年與否作一個界線,成年後於作品數量及尺度方面都會擁有更大自由度,簡單黎講即係可以大展拳腳!而今晚 ...
girls
【深夜】18歲生日後寫真連發 「制コレ」冠軍「蓬莱舞」
12 Apr 2024