{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Dec 2020

日本美女多如恆河沙數,就算只係計水著女優都係人材輩出,堪稱真正嘅一「波」未平一「波」又起,所以如果想殺出一條血路,樣靚身材正都未必係最有效嘅方法。好似今晚要介紹嘅呢位水著女星咁,就用咗一個與別不同嘅方法——人物設定。

圖片:hcupadman on Instagram

首先,標準上面嘅「H Cup廣告Man」唔係我安畀佢嘅稱號,而係呢個寫真女星真係用「Hカップな広告マン-ありぺー (H Cup廣告Man Aripei」呢個名黎做藝名。據佢於個人IG及接受日本雜誌訪問時話,佢平日就係日本一間廣告公司嘅職員,但一除衫就會化身成「H Cup廣告Man」造福世人 (呢句我加嘅)。你可能會問,佢呢個身份會唔會係假嘅呢?我唔知,我淨係佢話自己「H Cup」就唔多準確,事關人佢真正嘅身材「H Cup以上接近I Cup」——I呀各位,I呀!第九個英文字母呀,你想唔想像到係咩質感呀?再加條據報23吋腰,呢個身材冇得輸啦!

圖片:hcupadman on Instagram

睇返佢個IG,最早其實係2018年就已經開設,但IG都只係得唔夠一萬人Follow,係到今年11月登上《週刊Playboy》先叫有返啲名氣。我知佢個樣有啲太成熟,亦未必係大家心目中嘅靚女,但其實都幾親切呀!最重要係「HCup以上接近I Cup」喎!I喎!

hcupadman on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024