{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 03 Mar 2021

香港封關已經接近一年有多,大家除咗掛著娘家日本,又有無掛住人傑地靈嘅寶島呢?正所謂台灣最美風景是人,今日就同大家介紹一位寶島美女直播主「李花 FAFA」。

(圖片:李花 Fafa on Facebook

身高173cm嘅FAFA擁有修長美腿以及姣好身材,加上可愛得嚟又帶點天然呆,收獲唔少粉絲芳心,現時Instagram共有38.7萬個Follower。雖然坐擁數十萬粉絲,但佢一啲偶像包袱都無,成日扮鬼臉做「鬥雞眼」影相,十分鬼馬。

(圖片:李花 Fafa on Facebook

FAFA現時就讀正修科技大學外語系三年級,唔知做佢同學日日一齊上堂會係咩感覺呢?除咗返學,佢平時會喺Twitch開台直播,同粉絲們吹水打下機,周不時會做出一啲搞笑舉動為大家帶來歡樂。

(圖片:李花 Fafa on Facebook

資料來源:Instagram@fafaa728Facebook@sunny9920220
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024