{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 30 Aug 2021

老實講,其實我唔係咁鍾意將上圍尺寸寫出嚟,一嚟官方唔知有冇報大數,二嚟日本內衣尺寸又被稱為「歡樂杯」,就算同一個Size,其他國家計法又可能會變咗另一個英文字母。不過我就發現一樣嘢,就係只要跟住ABCD...數手指,如果數到就嚟唔夠手指用,無論乜嘢計法都好,出到嚟嘅視覺效果都一定有睇頭。今日介紹嘅「わちみなみ(和智南)」,就係要我數到第8隻手指嘅重量級寫真女星!

今年26歲嘅「わちみなみ」,2017年讀緊大學三年級嗰時,參加咗一個名為「プレミアム水着ガールズオーディション」嘅泳衣選美活動成功爭冠引起關注,天生「胸」恨嘅佢後來更打入過「環球小姐長崎大會」決賽,雖然最後未能奪得冠軍,但就成功打響名堂。大學畢業後就全力往寫真界發展,出道一年就推出咗3張寫真DVD,更獲得N間雜誌邀請佢拍寫真。

雖然剛出道嗰陣人氣爆燈,但唔知點解2019年推出完首本個人集就少咗曝光,直到幾個月前先上返水話要出新寫真集《WM》,並大爆今次將會全裸上陣,敬請大家拭目以待!

資料來源:instagram@wacchimetwitter@wachi_minami
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024