{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 08 Nov 2021

偶像產業發展蓬勃嘅日本,除咗有AKB48集團以及坂道系列等大型女團之外,仲有數之不盡嘅地下偶像團體,當中不乏具有實力或外表甜美嘅嘅少女,就好似為人熟悉嘅「橋本環奈」起初就係地下偶像出身,今日就同大家分享一位地下偶像,「鶯籠」成員「PINOCO」。

5人偶像團體「鶯籠」成立於2018年,團名取自其活動據點東京鶯谷,起初由現年22歲嘅「PINOCO」、「ʚ✞ばんぱいあ✞ɞ」以及「からあげ」三位成員,後來再加入分別16歲及17歲嘅兩位新成員「駄好乙」同埋「点点」,成員平均年齡都唔超過廿歲,非常青春。

「PINOCO」除咗平時出Show之外,亦因為擁有青春好身材而被多間雜誌社邀請拍寫真。唔好睇佢短頭髮眼大大就以為佢行可愛路線,但實情就係性感同清純風格都能夠同時駕馭,著水手服嗰陣就好似鄰家女孩,一換上泳衣就令人心跳加速,有辣有唔辣。

資料來源:twitter@pinoco_toricago

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024