{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 17 Nov 2021

大部份男士向來都對外表清純嘅妹妹毫無抵抗力,如果加埋短髮呢個因素可能會更快失守,唔知今日分享嘅「羽柴なつみ」又有冇觸動到你呢?

今年22歲嘅「羽柴なつみ」目前係一位網紅及Model,高中畢業後就搬到東京讀大學,之不過接觸完藝能界呢個花花世界就從此一去不返,讀咗一年書就選擇輟學,以Freelancer身份接洽各種Model、演員、廣告工作,同時苦心經營社交媒體累積人氣,希望有機會成為一個演員。

喺TokTik擁有超過70萬Fans嘅「羽柴なつみ」好快就吸引到雜誌社關注,今年5月就首次登上雜誌寫真出道,首度挑戰內衣及泳衣造型,緊嚟佢喺月底仲會出首本日曆添,有興趣嘅朋友留意一下啦。

資料來源:instagram@na0912mitwitter@Natssumiiiii

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024