{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Mar 2022

香港嘅選美比賽,經常被人話靚嗰啲就選唔上、選得上又唔會紅。但原來呢個情況唔單單於香港出現,就連日本都曾經出現過同樣情況,好似今晚要同大家介紹嘅「フミカ」,就曾經以「水草文香」之名參加2018年日本小姐選舉,幾年後就成為炙手可熱嘅國民姐姐!

縱然當時「水草文香」參選選美時,被媒體譽為「成屆除咗佢冇嘢好睇」,但最後都係落選收場。不過佢冇放棄到,於2020年以「フミカ」之名進軍水著寫真界,憑著成熟女性氣息、158cm嬌小身材但有35G嘅身材、可以隨便劈個垂直一字馬嘅柔軟身體、再加上一出道就到達極限嘅性感程度,一躍成為「國民巨乳姐姐」。接下來不僅頻頻登上少年雜誌,寫真書亦係出過不停,更有機會出演電影——仲有邊個記得2018年日本小姐冠軍係邊個?

圖片:fu_mi_ka_516 on IG
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024