{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Jun 2022

過往我哋曾經為大家介紹唔少掛羊頭賣心口日本YouTube內容創作者,不過我認為佢哋最犀利嘅,唔係夠膽賣心口、亦唔係佢哋有心口可以賣,而係佢哋能夠諗到啲,正常男人點幻想都幻想唔到,但真係有人拍出黎大家又會乖乖地每條片都睇哂嘅賣心口方法!好似以下呢個YouTube頻道「赤裸々♡エッセンシャルズ」,未發現佢之前,我諗冇人覺得一個「影」可以咁好睇吧?

卻說「My Essentials」其實係一間位於東京嘅…「你懂的」店,而「赤裸々♡エッセンシャルズ (赤裸的Essentials)」呢個YouTube其實就佢咃大概兩個月前創立嘅宣導渠道之一。頻道簡介就話,呢個YouTube本來應該係介紹店內女子嘅日常,但後來佢哋拍咗條片,喺個女仔背後打支大光燈、面前放一塊白布,咁女仔嘅身影就會投射於塊白布之上,隨住個女仔於白布後輕解羅裳,觀眾亦可以清楚睇到佢身上嘅凹凸之處,片段後半個女仔更會側身彈跳,等大家睇到影子嘅跳動……而呢個系列嘅其中一條片,更創下400萬觀看次數嘅佳績!

如果你淨係睇字、或者截圖,你係唔會明呢啲片好睇喺邊,但只要你撳開其中一條黎睇,我包證你一定會感到意猶未盡、欲罷不能!因為你絕對估唔到原來一個影係可以睇到咁多嘢、係可以咁好睇架!

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024