{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Jun 2022

唔少學者、研究都表示,如果情侶想段關係能夠長久、甚至只係性生活得到滿足,最重要嘅一點就係保持新鮮感。而對男人黎講,要保持新鮮感嘅最簡單方法,就係女伴久唔久換下不同造型、扮演唔同角色,明明係同一個人但有唔同感覺咁就已經好新鮮。咩話?你話唔知有咩角色、有咩服裝可以揀?咁你就要睇下來自韓國嘅性感YouTuber「Irene/ 명아」啦!

雖然關於「Irene/ 명아」真正身份、年紀之類嘅資料少之又少,但可以確定嘅係,佢早於2020年尾就已經創立個人YouTube頻道「명아는 오또케 Auddk」,內容就係佢換上不同主題嘅性感服裝,內衣、泳衣、緊身衣,製服、便服、瑜伽服,你諗得出同諗唔出嘅通通都有,而且每條片都試好幾款,就算撇開佢性唔性感,你當佢啲片係女裝目錄黎睇都一樣學到嘢。

咁當然,「Irene/ 명아」啲片好睇嘅主因,係因為佢無可挑剔嘅好身材!而且久唔久就帶大家去行下山、浸下浴、跳下跑下搖下,每條片都能夠為大家帶來驚喜,呢啲咪叫新鮮感囉!

值得一提嘅係,「Irene/ 명아」亦有經營自己嘅Patreon,入面有IG及YouTube睇唔到嘅相,其中最貴嘅計劃每個月要成4,000銀港紙。唔知入面又會有啲咩驚喜呢?

圖片:auddk_77 on IG

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024