{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Sep 2022

對唔少男士黎講,女性嘅腰只係胸與Pat Pat之間嘅連接部份,只要唔太肥、睇得出有條腰大家就已經收貨,甚至近年流行嘅腹肌、馬甲線,好多人可能都覺得只係錦上添花。不過其實一條纖腰嘅背後,係代表個女人身上冇咩贅肉,好似呢位「宮﨑想乃」咁,就係以纖腰及美腳而聞名!

宮﨑想乃於2016年加入HKT48成為練習生,隨後於2017年成為正式成員,雖然加入時間唔短,但人氣一直都只係穩定發展。不過近一年黎宮﨑想乃開始涉獵水著寫真,縱然無誇張豐滿嘅身材數字、字母,但就有極為均秤嘅身材比例,睇落相當結實嘅纖腰及美腿亦令人眼前一亮。睇完佢啲相,大家又會唔會好似佢個名咁講,「想乃」呢?

IG:m_sono_1030

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024