{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 15 Sep 2022

無論日本嘅寫真界定成人業界,都好鍾意用「解禁」嘅模式經營一名女星,換言之就係將個拍攝尺度慢慢推大,每次都露多一啲、做多一啲,等觀眾們保持興奮。再換言之,就係每個女星由出道起都有條「尺度線」,條線起點越低,未來就越多「解禁」可以做。但當然如果條線太低就冇人會睇,所以亦有人用反向思維,一黎就將條線推到極限!好似呢位「春名美波」就係其中之一啦!

作為一個寫真女星,條「尺度線」嘅極限當然就「18禁未滿」,而去年5月出道嘅「春名美波」幾乎一出道就游走於呢條線嘅邊緣,出道寫真就已經全裸上陣,重要部份只係勉強遮住。近期嘅一輯寫真更加係全裸入浴,Pat Pat浮出水面,只用水面嘅波光去遮住雙腿之間嘅重要部位,尺度大到你唔會去諗衰嘢,而係好奇攝影師係點諗到呢個角度出黎。

咁當然,作為一個有要求嘅男人,唔係話係女人全裸我哋都覺得好睇 (睇唔睇係一回事)。好在春名美波有168cm修長身材,而且仲有F Cup豐滿上圍,絕對係有前有後甚有睇頭。另外我想特別提下佢嘅皮膚,因為睇寫真相未必感覺到,但其實佢嘅膚色非常白,你睇最後嗰張傳媒照,佢個人係白到偏藍!而且喺啲咁嘅燈光佢依然非常靚女,證明佢唔係照騙!

IG:haruna_minami
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024