{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Sep 2022

牛頓發現地心吸力,係因為當年佢見到個蘋果跌落地,咁假如牛頓係2022年先發現地心吸力,你又覺得佢會係見到啲咩呢?考慮到牛頓都係男人,而且2022年大部份人都冇見過蘋果樹,我個人就認為今日要介紹嘅呢位「Solomia Maievska」,就好有機會啟發到牛頓啦!

點解?因為Solomia Maievska擁有一副牛頓都未必解釋、微積分都計唔到係咩數字嘅好身材,其豐滿上圍幾乎大過佢個頭,話佢係地球上最受地心吸力影響嘅人之一,絕對唔係誇張。唔好講牛頓啦,就算你同我見到佢跑你都會好奇「點解會咁扽嘅?點解可以咁樣扽嘅?」諗下諗下唔好話發現地心吸力,直頭個人都被佢吸咗過去呀!

而實際上Solomia Maievska就係一位來自烏克蘭嘅模特兒,除咗有時會影下時尚照、有時自己影下泳衣照之外,佢仲好鍾意自彈自唱,所以自我介紹都話係「Singing Model」。佢唱歌好唔好聽就見仁見智,但佢次次都著住件低領背心黎唱呢,仲唱到䟴下䟴下咁呢,我就一定每條片都睇幾次!

IG:solomia_maievska

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024