{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Oct 2022

今晚嘅深夜系列同大家睇啲新嘢,因為今日我哋唔係介紹任何一個真實存在嘅美女,而係介紹一班存在於二次元嘅美女;但呢班二次元美女嘅出身亦都唔簡單,因為佢哋係AI根據人類喜畫出黎嘅!

卻說於Twitter上有一位外國畫師「Coco (@setawar)」,佢喺上週末就分享咗一系列油畫風格嘅美女作品,畫中嘅女仔靚女得黎身材仲要勁好,結果於日本網絡掀起一股熱話。但更驚人嘅係,其實呢系列作品都唔係「@Setawar」親手所畫,而係佢利用繪圖AI「Stable Diffusion」,輸入關鍵字之後AI自動生成出黎!換言之係AI覺得你班人類應該會鍾意呢類型嘅女仔,所以就整咗堆咁嘅圖出黎。

雖然仔細睇嘅話,依然能夠搵到畫作中不完美嘅地方,例如某啲身形比例有啲奇怪,畫中人亦經常有六隻手指,但我只能夠講AI比起我阿媽都仲要了解我呀!

事實上「AI涉獵藝術創作」乃係近來嘅熱門話題之一。早前美國有位Jason Allen利用 AI 繪圖工具「Midjourney」創作出一幅名為「空間歌劇院」嘅電子畫,更於科羅拉多州博覽會舉辦的「Fine Arts Exhibition」美術展獲獎而引起爭議,依家又有「Stable Diffusion」創出作令所有男人都心動嘅女性畫作,你話如果有一日,AI發展到唔止識得畫個靚女出黎,而係能夠令相中人成為摸得到嘅機械人偶…佢送10個畀我嘅話,我願意支持佢統治地球!

資料來源:ChromedSets

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024