{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 Oct 2022

近年唔少女仔都鍾意著瑜伽褲周圍去,無論係行山做Gym,定只係平時行街食飯,只要你出街,就總會見到有條瑜伽褲喺左近。但同時坊間就有人話著瑜伽褲好肉酸,網上仲不停出現「批鬥」瑜伽褲嘅言論。其實瑜伽褲又係唔係真係咁乞人憎?我哋不如又睇睇日本寫真女星「川瀬もえ」著瑜伽褲係咩光景呢?

現年28歲嘅川瀬もえ於2019年前都只係一名普通OL,後來簽約寫真界名門「01familia」開始作為寫真女星出道,身高168cm嘅同時以賽車女郎身份活躍於賽場,更曾贏得2021年日本Race Queen大賽嘅冠軍——你覺得呢段嘢好熟口面?係呀,因為我哋年頭先介紹過佢架咋其實。

但你又唔好以為再介紹佢因為佢我懶,事關我發現佢舊年原來有幫《Young Dragon Age》拍攝一輯寫真,其中一個Look正正就係大家熱話嘅瑜伽褲造型。就咁睇啲相,相信冇人會否認佢著瑜伽褲真係好正,所以「瑜伽褲好肉酸」呢個說法可謂不攻自破。況且一個「值得拍成寫真嘅主題」,依家有人著出街任你睇喎,你唔係應該同人哋講返聲多謝咩?

IG:kawasemoe

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024