{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Mar 2023

話說近排我就研究緊AI自動生成圖片,但或者係因為啲AI系統都係外國開發嘅關係,如果你叫佢生成一個女仔,通常都係好有肉地嘅,你打「Thin」或者「Fit」落去呢,佢又一係好瘦一係好大隻,後來我就發現,原來我哋眼中瘦得黎有啲肉、身形修長嘅女仔,英文係叫「Slander」,具體黎講呢,就係好似呢位「松平璃子」咁啦。

現年24歲嘅松平璃子,2018年時加入櫻坂46 (當時名叫櫸坂46) 而出道,但於團體逗留咗短短三年,2021年初就宣佈卒業,隨後簽約新經理人公司以演員為目標再出發。而為咗累積人氣,去年5月佢就開始為雜誌拍攝水著寫真,唔拍尤自可,一拍大家先知原來身高169cm、擁有九頭身模特兒身形、平時睇落瘦蜢蜢嘅佢,身材原來都有啲睇頭,再加上一雙白滑長腿、堅挺嘅Pat Pat,瞬間就成為寫真Fans們嘅新寵兒。

另外值得一提嘅係,松平璃子嘅祖上,乃係日本歷史名人德川家康。據佢回憶,老家仲真係有本德川家族譜,目前同佢細個時條臍帶放埋一齊。而佢媽媽本來想將佢個名改做「葵」(德川家家紋係三葉葵),但後來想低調啲先改做「璃子」。未來佢亦希望繼續於寫真界發展,希望有一日做到封面女郎,大家可以拭目以待啦。

資料來源:riko_matsudaira_official

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024