{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 May 2023

大家睇開我哋「深夜系列」嘅都知,日本傳媒好鍾意為一眾寫真女星「起朵」,而且啲朵通常都係有幾誇張得幾誇張,最緊要能夠搶奪大家嘅視線。不過,個人認為佢哋為「松嶋えいみ」起嘅朵「奇蹟的神Body」,就係少有誇張得黎又形容得幾貼切嘅,因為佢的確係有前有後,男人夢寐以求!

上個月過咗31歲生日嘅「松嶋えいみ」,自2014年寫真出道後,就以高挑嘅168cm九頭身比例、配上一對有成86cm長,佔咗佢身高51.2%嘅極火辣美腿而聞名。更難得嘅係,通常有身型修長嘅寫真女星都係偏瘦,但佢上身依然有F Cup身材,絕對可以話係應有盡有。所以自2017年起日本傳媒就封佢做「奇蹟的神Body」。DVD亦係年年都有,至今已經出咗28隻寫真DVD。

近年步入輕熟女階段後,佢嘅寫真風格更加越趨艷麗,誘惑度亦越黎越高,2020年時更獲得「キネマ旬報社」嘅「2020年年度寫真賞」,可見佢嘅魅力並無因為年齡而受影響。唔知佢又啱唔啱大家口味呢?

IG:eimi_matsushima

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024