{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 15 May 2023

Netflix近排多咗套以相撲為主題嘅劇集《相撲聖殿》,令唔少人再次留意呢項人氣漸漸溝落嘅日本國技。而同樣因劇集而引起大家興趣嘅,仲有於劇中飾演陪酒女「七海」、水著偶像出身嘅「寺本莉緒」!今晚就同大家睇睇佢於戲劇外嘅美態啦!

其實我哋之前都曾經介紹過寺本莉緒。現年21歲嘅佢,小時候曾經做過兒童模特兒,中學生時因為見到上台表現嘅朋友而令佢產生加入藝能界嘅目標,14歲時就已經開始參加日本嘅選秀比賽而出道。不過要數佢嘅成名作,就一定係17歲時參加「Miss Magazine 2018」,仲拎到等同亞軍嘅「Miss Young Magazine賞」,自此就加入寫真界發展。

有住一棚可愛免仔牙、嬌的的嘅152cm身材,以及G Cup上圍嘅寺本莉緒,好快就於寫真界打出名堂,亦成功幫佢爭取到戲劇演出。不過相比之下佢嘅戲劇發展就唔算順利,幾年黎都未算有特別亮眼嘅演出,近來仲見到佢刻意封胸希望改變形象。不過今次《相撲聖殿》中,其實都係因為佢身材出眾先被人留意,或者佢應該更加善用父母畀佢嘅最「大」武器啦。

IG:lespros_rio

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024