{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Jan 2017
是咁的,話說早排文青就喺Facebook貼出咗一張片山萌美為日本雜誌《Friday》拍嘅寫真,入面嘅佢著住一條薄紗裙,隱隱透出左邊胸前一點,下身亦半遮半掩地現出一個輪廓,但嚴格上都唔算有露點呀!之但係Facebook就認為張相太過色情,於是刪除咗我張相之餘仲禁言咗我24小時,呢個時候我就不禁孔乙己上身:「透點,不能算露!」


當然,我就無意同有強權冇公理嘅Facebook爭辯究竟薄紗同打格仔之間嘅分別喺邊,但透點喺外國就真係唔係啲咩新奇事。你隨便上網Search下都會搵到外國模特兒嘅透點相,就連Kendall Jenner、Elsa Hosk、Rachel Cook等等新星都有全裸上陣過。亦有多本攝影、時裝雜誌刊登過不同模特兒嘅透點相,咁究竟係人哋太開放,定係我哋太保守呢?


相信每個人對於呢個問題都有不同嘅解讀方法。但我相信嘅係,大家只要睇得夠多,自然就唔會再咁大驚小怪。所以以下我就搵咗一埋透點相過大家習慣下,或者假以時日,我哋都可以搵香港嘅女仔影返一輯咁靚嘅相。










日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024