{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 May 2017
好多女人以為無論幾多歲嘅男人曼鍾意都係18、22歲嘅女仔。係,冇錯!我承認我哋對於青春少艾嘅女仔係冇咩抵抗力,但18、22只係起跑線,隨住我哋自己年齡增長,我哋睇得上眼嘅女性年齡層亦會隨之擴大。換言之如果你有返咁上下年紀,你就應該好愛呢位越南女仔。


Trang Phi係一個越南演員,曾經出演過唔少電視劇集,或者因為艷麗外貌嘅關係,佢嘅角色通常都係美貌女郎,而且今年踏入29歲嘅佢成個人都散發住一種濃得化不開嘅輕熟女味道,既有保養得如年輕人一樣嘅肉體,一顰一笑之間又有熟女專有嘅溫暖,簡直就係最佳嘅平衡!


咁佢係咪冇缺點呢?又唔係嘅!雖然佢本身身材都唔錯,但為咗著低胸同比堅尼時更加好睇,所以佢早前就去咗做隆胸手術——冇錯,佢打假波!我知好多人接受唔到,唔緊要,我接受到!我會出埋你嗰份力架啦!

Trang Phi on Facebook

phihuyentrang on Instagram






雖然話日本寫真偶像們賣嘅主要都係性感,但唔少人都會用「清純」去包裝呢份性感,營造出「乖乖女性感畀你睇」嘅反差感。而當中有幾多個人係「真清純」呢,相信大家都會心中打個問號。但如果係今晚要介紹呢位「椿野ゆ ...
girls
【深夜】一脫成名 清純乖乖理科女「椿野ゆうこ」
29 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024