{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 12 Apr 2018
相信你好記得我地MenClub曾經同日本名廚青木利勝做訪問,作為東京銀座知名鮨店「鮨青木」第二代傳人兼主廚,同我們仔細講解過「江戶前壽司」的種種奧妙,不過要清楚明白,當然就要自己食返餐啦。大廚將於4月19日至21日再臨香港,同FUMI主廚今井師傅一同創作午市及晚市菜單,仲唔訂位?

名廚青木利勝的來歷不用多解釋,因你有link可以追返(http://www.menclub.hk/gourmet/14688),今次再臨香港,成為中環日菜新貴FUMI首位客席大廚。名廚坐鎮,但到底有咩食呢?先講午市,菜單12款菜式,包括10款壽司,當中包括吞拿魚漬紫菜卷、拖羅、鰭魚、金目鯛、黃金海老、赤貝、赤貝軍艦、赤鯥烏魚子、鯖魚卷、兩點海膽、湯煮茨城鹿島蛤及特選清湯。

而晚餐菜單則由青木師傳及FUMI 主廚今井師傅合力設計,菜式如金目鯛配奇異果、中拖羅漬、鰭魚、黃金海老、兩點魚子醬鰻魚、極上拖羅、赤鯥烏魚子、赤貝、三點海膽、三文魚籽配鹽漬昆布、海膽鰻魚意大利飯、鯖魚卷、湯煮茨城鹿島蛤、特選清湯等,合共16道菜餚,當中金目鯛配奇異果,就以果香帶出魚的鮮味,做法跳出框框,而鯖魚卷及湯煮茨城鹿島蛤則是「鮨青木」中的招牌菜。

FUMI

日期:青木師傅只於4月19日至21日擔任FUMI客席主廅
地址:香港中環德己立街30-36號蘭桂坊加州大廈六樓
電話:2328 3302

價錢:午市菜單 $1,380/位,晚市菜單$2,550 /位,另設加一服務費。



好片重溫:「鍛練就是修行」——專訪銀座「鮨青木」大廚青木利勝
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023