{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 07 Feb 2019

一入到美式意大利餐館,仲覺得氣氛情調先行,好似店內總坐著一個個著住直紋西裝嘅意大利型佬,中環雲咸街和荷里活道交處新開的Franks,就是其一。樓下有調酒,樓上有氣氛嘅意大利餐館,舉辦Jazz Night絕對合情合理,找來資深色士風及長笛演奏家Griffe Saunders組成的三人團隊,逢星期四晚開展全新爵士樂之夜。



曾與《The Tonight Show》、《The Dolly Parton Theatre》及陳奕迅等歌手和節目合作的Griffe Saunders,帶領亞洲首屈一指的低音大提琴手Paul Candelaria和鍵琴手Roland Salcedo,三人組合呈獻出世界級爵士樂,逢星期四晚上10時至凌晨1時開始Jazz Night。
老遠就見到Frank’s的巨型招牌,相當「打卡able」,餐廳東主Todd Darling以早年在新澤西州北部的工作經驗為靈感,創立風格簡樸、服務親切熱情的餐廳,藉此向當地傳奇餐廳東主Frank Amen兼Todd的導師致敬。
食客更可嚐盡令人食指大動的菜式,例如Chicken Parmigiana芝士烤雞 和Ricotta Gnudi芝士丸子,並舉杯暢飲經典雞尾酒,享樂至夜深。

Frank’s Italian American

地址:中環雲咸街79號

電話:9097 9730



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023