{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 16 May 2019
講到香港人食拉麵嘅湯底喜好,似乎豚骨湯才是主流,想食雞湯底為主打的拉麵,著實不多,來來去去也只是中環灣仔兩三間,近期又有一雞湯拉麵新豪強到港,在尖沙咀棉登徑插旗,店內主打的不只是單一的濃厚系雞湯底,濃郁雞味唔死鹹,另外還有清雞湯和蔬菜湯底,唔食肉都食得!
今次在尖沙咀棉登徑開業的「麺屋武一」,則來自東京新橋,短短 6 年內在日本及海外,包括德國、中國、新加坡、馬來西亞、泰國、越南等地開設 22 家分店。麺屋 武一的拉麵湯底主要由3個系列構成,包括濃厚系雞湯底、清雞湯底、蔬菜湯底。

濃厚辣味噌拉麵 HK$95

濃厚系雞湯底使用由日本直送、濃度達10度及以新鮮雞隻熬製13小時而成的雞白湯為基底,再兌上以雞骨架、洋蔥、蒜頭、昆布等熬製的清雞湯稀釋。濃厚系雞湯底散發出濃郁的鮮雞味,非常濃稠,每一啖都充滿豐富骨膠原,幼滑creamy。

濃厚味噌拉麵 HK$88

鹽雞拉麵 HK$78

清雞湯底則混合雞白湯底和以雞骨架、洋蔥、蒜頭、昆布等熬製的清雞湯底,並以較高的清雞湯底比例製作拉麵的清湯底。有別於濃厚系雞湯底,透澈的雞湯喝起來較清爽,且富淡淡鮮雞的甜味。

蔬菜清湯拉麵 (鹽味) HK$80

蔬菜湯底提供濃厚及清淡2個版本,湯底使用多達13種新鮮蔬菜如:洋蔥、紅蘿蔔、椰菜、粟米、香菇、昆布、蒜頭、薑、薯仔等熬製,再加上香菇、車厘茄、洋蔥、菠菜、粟米仔等作拉麵的配菜,非常豐富。店家更在濃厚蔬菜湯底花了不少心機,為製作出可媲美雞湯濃厚感, 麺屋 武一將多種蔬菜打成蓉作基底,使蔬菜湯變得十分濃稠,每一啖均可品嘗到蔬菜的鮮味,層次分明,口感濃郁之餘,卻絲毫沒有油膩感,令您忍不住一口接一口。
麺屋 武一除了嚴格控制雞湯的品質外,連對叉燒的要求都相當高。店家了解香港客人比較喜歡吃雞腿肉,特別選用雞腿肉製作叉燒,令叉燒口感較軟嫩多汁。店家以和風高湯、昆布、特選醬油等低溫炆煮雞腿肉,再放入冷藏庫放置一晚,確保叉燒更入味。

此外,麺屋 武一以居酒屋結合拉麵店為概念,除了提供店家招牌的拉麵外,更提供各式各樣的小食及迷你丼飯,如免治雞肉串、炸餃子、雞肉蔥鹽丼飯等,選擇豐富不單調,讓客人品嘗拉麵以外的美味料理。

(由上至下:)

鰻魚丼    HK$60

照燒雞丼飯  HK$35

雞肉蔥鹽丼飯 HK$35

麺屋武一

地址:九龍尖沙咀棉登徑13-15號白蘭軒道3號棉登大廈地下A鋪

電話:2191 3570

營業時間:星期一至日11:30am - 11:30pm(Last Order: 11:00pm)



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023