{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 20 May 2019
有時星期一唔止Blue,仲可能好Terrible ,好似我今朝早返工撞啱塞車,仲要收得差做唔到嘢,播完檸檬首《塞車》都無補於事,為咗彌補咁星期一嘅心情,我決定今晚去個間新酒吧飲一杯,唔喺中環,唔喺尖咀,而係佐敦剛剛完成大變身嘅Eaton HK!
位於佐敦嘅逸東酒店經過時18個月嘅翻新工程(豪裝),設計團隊AvroKO重新設計過的項目,包括打通建築物的中央部分,變成樓高三層的地下中庭及餐廳,就知過程難度極高,今年仲得到世界知名的AHEAD亞洲酒店設計大獎,你就知有幾靚。成間酒店除咗一星中菜逸東軒,基本上都改頭換面,設有匯聚10間食店的食堂、供應多國美食的自助餐廳The Astor及花園平台酒吧Terrible Baby。
而今次特別講嘅酒吧Terrible Baby,就結合酒吧及音樂空間於一身,氣氛別樹一格。酒吧的飲料均由享譽國際的調酒師Edgar Santillan一手設計,曾於美國加洲Ivy Hotel、墨西哥Mosquito Blue及倫敦Casa Negra Bar出任調酒師,經驗豐富。
Terrible Baby設有不同的創新雞尾酒選擇,包括幽默又有玩味的Terrible Mary (HK$95)及招牌特色雞尾酒This Guy(HK$85)。Terrible Mary 帶有煙燻及辛辣的味覺享受,配以粉紅胡椒伏得加向經典Bloody Mary致敬;而This Guy則以生果早餐穀物浸過的伏得加、香蕉酒及以肉桂浸過的Cocchi Americano Bianco白酒調出懷舊風味,希望勾起客人兒時早餐的美好回憶。

而最新推出的雞尾酒及甜品配對套餐,調酒師特別選用兩款創新的雞尾酒配搭時尚甜品,像充份體現酒吧本身幽默感的Berry Coconaughty,由新鮮士多啤梨、名貴Malfy血橙氈酒、Tamaka椰子利口酒、檸檬汁、蛋白,以及風味獨特的覆盆子和玄米茶糖漿調配而成,與Chocolate Mousse and Raspberry Compote紅桑子果醬伴朱古力脆片(每份HK$142)堪稱絕配。雞尾酒的堅果香味與慕絲的濃郁可可香完美融合,教人一試難忘。



獨特的音樂表演亦是Terrible Bay的重點之一,酒吧每週會邀請不同的本地及國際樂隊進行現場音樂表演,讓客人盡情投入高漲的氣氛之中。
除了室內的空間,Terrible Baby的戶外位置設有57個座位,另外更設有獨立音樂室—致力為本地音樂家提供一個既有現場演出、又有聲畫創作的平台及空間。另外,音樂室亦設有專門的吧台,希望音樂人透過杯中物激發音樂靈感。

Terrible Baby

地址:香港九龍彌敦道380號 Eaton HK四樓

電話:2710 1866

營業時間:

星期日至四: 早上11時至凌晨12時

星期五至六: 早上11時至凌晨1時



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023