{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Oct 2017
人稱「動畫界方唐鏡」(我改嘅),歷年黎彈出彈入話退又唔退嘅動畫大師宮崎駿,今年宣佈N次復出之後,就密鑼緊鼓地籌劃緊最新作品。近日佢就公佈咗新作嘅戲名,叫《君たちはどう生きるか(你們想要怎樣的人生)》!
《君たちはどう生きるか》其實係日本作家吉野源三郎於1937年發表嘅兒童小說,於今年由羽賀翔一改篇成漫畫,於兩個月內賣出33萬本,成績驕人。《君たちはどう生きるか》講述父親離世、出身自小康之家嘅15歲中學生「哥伯尼」在舅父嘅引導下探索友情、貧富、欺凌、勇氣等問題,從而帶出「人的價值」。原著書中最後一句是問讀者「你們想要怎樣的人生」,亦即書面嘅「君たちはどう生きるか」。

雖然睇落去又係一部勵志感人嘅小品,但亦有網友指比較懷念「宮老」早年偏向奇幻嘅作品;亦有人話「想要怎樣的人生」呢個問題如由宮老自己答,個答案應該係「我想要不退休的人生」。據宮崎駿所講,新作需要3~4年時間製作,即如無意外,2021年左右就應該可以喺戲院睇到,屆時佢已經足80歲——應該真係退休啦啩?
Asahi
對於各位成年人而言,用錢買部遊戲主機返屋企並唔困難,但買完返屋企有冇時間玩就係另一回事啦。而「買完唔玩」嘅後果除咗浪費錢、部機食塵之外,原來仲有可能令到部機「變磚」,就連任天堂官方都於X(Twitter)發文 ...
hobby
【電玩】唔玩都要叉下電 任天堂官方警告「否則變磚」
18 Apr 2024
打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024