{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 23 May 2018

相信大家睇開嘅運動比賽,大部份都係發生喺陸地或者海上面,而如果要你講一種運動係喺天上發生嘅,一時三刻你可能都未必即刻諗到。不過,事實上並唔係無呢種運動,Red Bull Air Race就係其中之一,而日前Air Race前世界冠軍機師Matthias Dolderer就途經香港,並連同賽事嘅香港代表機師Kenny接受左MenClub嘅訪問!

現年47歲嘅機師Matthias,由2009年就開始參加Air Race,期間佢都一直備受關注,最終直到2016年佢終於成功登上世界冠軍寶座,並且係史上首位唔使鬥最後一站就已經確保世界冠軍嘅選手。

而今次係Matthias首次黎到香港,佢對呢個地方有好高嘅評價,佢認為一個咁小嘅地方已經有齊各樣Life Style嘅野,而另一方面佢喺香港亦遇到佢嘅好朋友,所以對我地呢個地方感覺非常正面。

以下係我地同Matthias(M)及Kenny(K)嘅訪問:

問: 你覺得作為Air Race機師最重要嘅素質係咩呢?

M: 「你首先必須要懂得飛行,而由於飛機是非常精準的,同時體能及心理狀態都需要保持在好高嘅水平,心理質素需要有好好嘅訓練,你唔可以被任何傳媒、新聞、其他隊伍、其他任何人去令你分心。另外你都需要有好大量嘅事前準備,又要準備好你嘅頭腦、你嘅隊伍,當中經驗亦都係其中最重要嘅一環。」

問: 你覺得參加Air Race最大嘅困難係咩呢?

M: 「最大嘅困難係保持穩定,我地機師都係發揮99%嘅表現,因為如果當你發揮100%表現時,你就會非常貼近極限,呢個時候你就會相對容易出現錯誤,而錯誤將會令你有機會被罰時間,呢個可能係0.1秒、1秒、3秒,咁樣你就好大機會無法贏得比賽,所以贏同輸其實都係咫尺之間。」

問: 2016年你曾贏得世界冠軍,你覺得當時你係憑咩奪冠呢?

M:「2015年開始賽季嘅時候,我已經表現得很好,進入2016年後,我們最大嘅優勢係非常穩定,隊伍工作配合上堪稱完美,而我嘅飛機又飛得很快,我自己喺心態上又保持得好好,我無強迫自己一定要羸得冠軍,同時成功保持發揮99%表現,最終我成功一直保持穩定性,而其他對手則有唔同嘅失誤,所以我表現最好下,成功獲得了世界冠軍。」

問: 你今年的目標是什麼?

M:「每一年其實目標都係世界冠軍,但今年略有不同,我諗嘅係每一場比賽,所以我宜家諗嘅並唔係世界冠軍,而係黎緊喺日本嘅賽事。而當我喺日本完成比賽後,我就只會想下一場比賽嘅事。而我自己亦都只專注於自己,而不會花時間喺其他地方。」

問: 飛行運動與陸地或海面運動有什麼不同呢?

K: 「飛行運動與陸地或海面運動最主要嘅分別係,飛行運動係3D的,我地係可以上升及下降的,呢一點係最大嘅分別。」

問: 你係點樣接觸飛行運動的呢?

K: 「我13歲喺英國讀書嘅時候,喺個度學習揸飛機的,之後就因此愛上左飛行,並且每星期都到飛機場學習。18歲回到香港,幸運有航空公司願意培訓我,最終我成功拎到商業飛機牌。其後我自己再去學習花式,至今已經揸飛機揸左15年了。」

問: 你平時喺邊度練習的?

K:「作為香港飛行總會嘅會員,我平時會喺香港石崗進行訓練的。」

問: Air Race最困難的地方是什麼?

K:「我地飛行嘅速度差唔多達到370公里,飛嘅高度則大慨15米,所以同平常揸飛機的時候係完全調轉的,佢地平時揸得又高又慢,我地係揸得又低又快的,所以Air Race最困難嘅係喺咁細嘅環境下,我地仲要飛喺雪糕筒中,G-Force係非常大的。」

問: 比賽期間你在機倉中嘅感受係點嘅呢?

K:「我下一個比賽喺匈牙利進行,而比賽航道嘅右手邊有一個當地非常重要嘅建築物,但因為我地飛行速度達到370公里,所以就算個座建築物好巨大好搶眼,但係我地到時係會完全感受唔到呢類型嘅野,只會專注於自己嘅飛行航道。」

問: Air Race危險性大嗎?

K:「飛行運動係會有指定嘅危險,不過其實比賽大會方面睇安全係最重要的,唔單止係機師嘅安全,仲有觀眾嘅安全,我地係做左好多準備功夫去減少危險發生嘅風險。如果你話玩Air Race同揸電單車做比較,我每一次都會揀Air Race,我覺得揸電單車係更加危險的,因為好多危險已經喺我地控制範圍之內。」

問: 未來Air Race有機會在香港舉行嗎?

K:「香港係一個非常適合舉行Air Race嘅地方,呢個亦都係我自己嘅夢想,因為我好想香港本地嘅Fans能夠睇到呢項賽事。」

香港機師代表:

蔣霆 Kenny Chiang

出生日期: 09/12/1989

飛機:Edge 540 V2

蔣霆是第一位參與 Red Bull Air Race嘅中國及香港機師,同時亦都係世界最年輕嘅花式飛行員之一。佢喺2017年首次參賽,隨即喺第4站俄羅斯喀山嘅賽事登上冠軍寶座。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024