{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 28 Aug 2018

【影音新訊】無所不能的Yamaha 發佈音響旗艦5000系列

Yamaha 近日公佈將於下年初發售最新一系統兩聲道音響旗艦新產品,產品包括前級擴音機C-5000,後級擴音機M-5000和黑膠唱盤GT-5000,配搭早已推出的高保真旗艦喇叭NS-5000,足夠組成旗艦5000系列高級音響家族。  

Yamaha130年的悠長歷史,一直以都是傳奇級神奇企業,每次見到yamaha就會唸到佢無所不能的產業生產樹,Yamaha百足咁多爪。做地地做好鋼琴又會拿d木做下傢私,搞搞下愈來愈勁,又要recall網上睇到大家最熟悉的爆笑句字「會做家具的話,應該也能製作飛機用的木製螺旋槳吧。」無野難到yamaha,做做下真係連飛機都做埋出來,飛機引擎都搞得掂,做埋船同車都順理成章姐,就咁成架車同成條船yamaha做哂出來…再進而滑梯,泳池、浴室瓣瓣都見到佢;講返音響先,以Yamaha正統樂器本業,音響應該理論上是yamaha最強的強項吧?

 

Yamaha係於70年代開始成為日本影音器材業界中流砥柱之一(其實佢有無邊得領域全敗?) 佢中低價位的器材尤其獲得了巨大的市場認可。高端產品Yamaha當年選擇同其他音響大廠合作生產,他們的一些高端電子產品是與Accuphase合作製造的,而他們的頂級黑膠唱盤如GT-750和GT-2000則是與Micro-Seiki合作。70年代和80年代的這種高端產品到今天仍然受到二手收藏家追捧。所以話Yamaha的Natural Sound產品線單口碑已經覺得很好,完全像其公司的歷史一樣咁可靠。在2018甚至2019年今日,你又會點樣睇yamaha的音響產品? 上面提到呢一個5000家族旗艦系統,最快將會於十月份係澳洲墨爾本影音展亮相。要比試聽或比實際意見仲言之過早。 不過最快下年初就可以係市場上試到相關產品。

前級擴音機C-5000

後級擴音機M-5000

日本品牌的用料同內部設計排位都係賞心悅目

黑膠唱盤GT-5000
值得一提的是Yamaha的出品取態中,暫時未見有CD播放機的更新或數碼Music steamer出現係旗艦家族中,相信是同Yamaha所信靠的音響高保真理念有關。
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024