{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Aug 2018
各位打工仔有冇返到好悶?係咪好想搵啲既刺激又興奮甚至可以揚名四海嘅新工作?如果係咁,我呢到就有份日本演員工作搵緊個識中文嘅演員,都係出下樣、有啲動作戲咁,唯一特別就係個製作單位叫「SOD」啫!

冇錯!講緊就係日本知名成人片商SOD嘅最新企劃「副職男優」,簡單啲黎講就係召募「男素人」拍攝AV,並且以「與AV明星共演」、「體驗SOD名物」以及「脫離童貞(處男)」為賣點,仲設立咗個網站供有意之士報名參加,其中就有請緊「識中文(普通話)嘅男性」,雖然出演內容、拍攝時間地點通通未定,但就講到個樣唔會打格,自問想一「炮」而紅嘅各位係咪「慾慾」想試呢?

咁都唔係話阿豬阿狗都可以報名嘅,首先你要識中文先啦,其次就係必須年滿20歲而且有日本居住權(但國藉不限),報名時亦需要提交自己嘅樣貌、全身、以「下腹部」照片,連埋個人資料(包括勃起長度)Email去畀相關部門,經篩選後再過埋面試同身體檢查就可以開拍!如果你對呢份工作冇興趣,佢仲召募緊處男同「極上AV女優中出Hardcore Party」演員,實有一份啱你嘅!
SOD
食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024