{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 04 Dec 2018
【Netfllix洩露】《Black Mirror》第五季 疑歐美12月28日上架

早前我地都曾報道過netflix 的劇集 《黑鏡》將成為首個有得玩選擇劇情的Netfix劇集,假如你好有興趣想玩下睇下,相信機會來了,因為有理由相信套劇12月28日就會上 (當然暫時相信是歐美地區!) ,因為據外國轉來消息,有所謂網民( 我認為是媒來!)意外發現左第5季的首播日期同第一集的劇目。

話說Netflix官方Twitter 帳號@NXonNetflix「好唔小心」咁寫左相關資訊出來發佈左然後又好謹慎地馬上刪除左意外流出的資訊,又咁橋比長期捕住帳號的忠心粉絲Cap到圖。於是,大家就傳12月28號就係播映日期。當然馬上就有人比證據支持指正如去季此劇一向都係有傳統係全年最後一個週五上架!最初的說法其實都係“黑鏡”的新劇集將在2019年開始之前首次亮相,因此洩露的發行日期與最初提示無誤 。暫時 Netflix扮哂蟹不置可否無回應!!

而且據說首一集劇名叫做「Bandersnatch」,之後網上討論又有知心友爆出,這不就是第三季其中一集《Playtest》個集裡面其中一個shot 影到的一本雜誌封面上面嘅電子遊戲機名單其中一個名一樣囉!大家搵返來睇發覺「嘩」係喎~~~ 如此強大的忠心粉絲,大家當然懷疑其實咪就係Netflix自己玩爆料囉!

唔通而家正正常常公佈播出日期真係無人理?要搞場大龍鳳又解密又意外流出去引發全球報導? 對Netflix你贏,我都打緊呢篇野!!

為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024