{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 04 Jan 2019
【又玩宣傳新法!?】Netflix官方叫「唔好!」新片外國引發「蒙眼」潮?

有時有d新聞聽落都覺得膠,不過你又唔可以排除民智的利害性!Netflix原創電影作《蒙上你的眼》聖誕上架之後第一週就自稱超過4,500萬名會員觀看過,創下該平台新紀錄。不過,該片除左高收視之外,仲居然能夠成功在外國引發「蒙眼」模仿效應!?呢單野相當有可疑,香港會唔會有夫婦跟風即晚玩蒙眼』呢唔知!?

《蒙上你的眼》(Bird Box)由奧斯卡影后珊迪娜·布洛(Sandra Bullock)主演,係一部末日驚悚片,主要講述某種看不見的神祕生物入侵,假如任何人開眼「看見」就會無法自控中邪失控自殺,倖存者 Malorie 為保護兒女,媽媽加兩個細路必須全程蒙住雙眼逃亡,無論如何都唔可以將眼罩除下來,在看不見的情況下恐懼感激增成為本片的焦點。

 

唔知是不料定一如Netflix設想地該片竟掀起一股「蒙眼」熱潮,外國的網絡上有如病毒般迅速擴散,不少大人細路蒙眼進行各種『奧比斯』挑戰,搞出好多危險舉動,有人係自己屋企玩、甚至有智者走上街玩蒙眼挑戰,還有人挑戰 24 小時蒙眼、蒙眼駕車等古怪花招。這些挑戰照片或影片不單止在 Twitter 上以hashtag「#BirdBoxChallenge」串聯,也在YouTube 上掀起熱烈迴響,引起兩極的評價同不良的風潮。

 

 

 於是乎,座收漁人的Netflix不得不跳出來呼籲大家睇還睇切勿危險嘗試。

 

 

雖然網絡呃Like的蒙眼活動暫時未引致重大悲劇出現,但 Netflix 都馬上義正嚴詞走出來,透過官方 Twitter鄭重向觀眾呼籲,切勿模仿電影蒙眼情節進行挑戰以免造成任何傷害。

香港好像未興起呢門咁騎哩的玩意,不過相信智障的網民隨時出現,我地Menclub建議大家蒙眼只限在自己張床上,同你信得過的人試玩,千萬唔好蒙眼上街,因為一年只搞幾次「奧比斯」盲俠行,而重點在於捐錢比有眼疾需要的人,與其玩蒙眼,不如玩關心有眼睛需要的老弱婦兒更實際。

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024