{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 17 Jan 2019
【只放出簡單預告】《捉鬼敢死隊》真正的第三集2020年暑假公映

但凡名作近年總被重拍,不過其實有D名作仲可以有繼續的空間,例如大家細細個睇過的名作捉鬼敢死隊。早前有個超市廣告,內有好多唔同電影出現的車一起駛去超市的停車場,其中一部車正正就是「捉鬼敢死隊」專用的車,大家見到都嘩一聲,回憶湧現,可見捉鬼敢死隊係有一定程度的朋友愛好,值得繼續投資拍落去。連我都睇得出,Sony Pictures當然也睇到巨大商機,所以全新緊接1989年《捉鬼敢死隊2》的新作《捉鬼敢死隊3》即將會係2020年上畫,剛剛發出左首個預告片段,但內容透露的就不太多。

 

如果大家有印象,幾年前係出品過一套劣評如潮的女《捉鬼敢死隊》,當時嘗試用全新女性的角度成班女去捉鬼,結局當然慘過鬼。於是今次新系列的捉鬼敢死隊是直接跟住1988年第二集當成續集第3集去拍攝。女版就已經不入正史。

 

而且是次的《捉鬼敢死隊》會由過去經典的作品的導演Ivan Reitman的兒子Jason Reitman有份子承父作擔任新捉鬼敢死隊的其中一位編劇。Reitman細細個就已經睇住捉鬼敢死隊大,6歲睇住電影拍攝成長。佢表示重拍版係正傳續作,並非如其他的重拍電影般搞reboot,不過新片內嘅事件發生於現代是有承接的意味繼續作品,目前未有公開確認的演員名單。Sony計劃會係今年內開拍,預計新片於2020年暑假上映。

 

《捉鬼敢死隊3》的電影前導預告已公開

 

各位捉鬼敢死隊迷,又是時候召集回來………..新車睇到有無興奮先?

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024