{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 23 Jan 2019

曾經統治短跑世界嘅「地球上最快的人」保特,喺田徑場上退役後轉職至其心愛嘅足球,成功簽約成為一名職業足球員,但估唔到同佢跑步嘅速度一樣,佢較早前宣佈自己要掛靴了。

現年32歲嘅保特,曾喺奧運會上奪得8面金牌,係短跑界嘅王者。退役後佢成功加入澳職足球隊中岸水手,與球隊展開職業球員嘅訓練及比賽。

去年9月保特首次為中岸水手喺友誼賽中上陣,其後喺佢上陣嘅第二場比賽個人梅開二度,雖然其關注度極高,但其個人足球能力並未真正能夠支持佢完全轉職為全職足球員。

對於成為一位足球員,保特表示並唔後悔。

「雖然已經完結,但真的很有趣。我唔想講無處理得好,但我認為已經吸取了教訓。你活著就會學習,這是一次很好的經驗,我真的很享受在隊中的時間。」

離開足球員嘅身份,保特未來將專注於自己嘅商業投資。

「我做了很多不同的嘗試....運動員生涯已經完結,因此我要開展唔同嘅商業事務。我有很多事情正在準備當中,我想涉足很多東西,並努力為成一名商人。」

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024