{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 25 Jan 2019

日前,巴黎聖日耳門與史特拉斯堡一戰,憑住卡雲尼及迪馬利亞各入一球,PSG以2:0擊敗對手。不過,比賽中PSG主將尼馬不幸受傷,情況並唔樂觀,隨時又要抖一段長時間,但呢一切卻係佢自己換來的。

在與史特拉斯堡一戰中,尼馬多次利用自己嘅技術去做假動作及過人,但其實佢嘅動作都極具挑釁性,其中包括一記彩虹過人,更加係帶有侮辱對手嘅成份。

被挑釁及侮辱下,史特拉斯堡嘅球員當然唔會當睇唔到,佢地全場追住尼馬黎踢,基本上係比波過唔比人過,唔跌就踢到你跌。

被史特拉斯堡球員連環踢,尼馬當刻其實都無真係受傷,但最終過左2分鐘後,尼馬受傷倒地,最終經檢查後發現右腳第五跖骨受傷,離場時呢位射手疑似難過到喊,而官方表示佢短時間內將無法上陣,判定為無限期休戰。

對於尼馬被踢及最終受傷,史特拉斯堡教練表示:「當你嘅做法越過底線,那就要承擔後果,後果就係挨踢。我理解我嘅球員,佢地厭煩被對方球員睇唔起,厭煩被對方球員戲耍。我希望球員被保護,但一切都有底線。總係背後傳球,咁就係戲弄別人。我要我嘅球員們踢尼馬爾?我無咁吩咐過。」

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024