{ SKIP }
文:米  圖:互聯網
POSTED ON 25 Jan 2019

《幽遊白書》作為一代經典動漫,就算早喺1994年完結,到今時今日都依舊人氣不減,Keep住推出各式各樣《幽遊白書》嘅周邊商品,而最近日本ENSKY(株式会社エンスカイ)就推出一款非常詭異嘅周邊,就係故事中被遺棄嘅「飛影BB」等身大公仔(赤ちゃん飛影ほぼ等身大ぬいぐるみ,ENSKY SHOP限定)!

飛影係《幽遊白書》主角之一,與藏馬同為由魔界嚟到人間界嘅妖怪盜賊,因為奪走魔界三寶嘅「降魔之劍」而同靈界偵探浦飯幽助展開戰鬥,結果落敗。之後小閻王就要佢同藏馬幫助幽助,以將功贖罪,後來飛影應承咗,於是就同幽助一同解決魔界至人間妖怪作惡嘅問題,並成為戰友。

不過原來飛影嘅身世相當坎坷,話說佢係冰女同火炎系妖怪生下嘅忌子,係一個一開始就不被世界期待嘅存在。飛影出世後,其他冰女就將飛影呢個不祥之子連同冰菜嘅「冰淚石」,一同由冰河之國拋棄到魔界之森。而「飛影BB」等身大公仔就以此為原型,由於出生時飛影全身環繞魔界火焰,須以符咒包成結界先可以靠近,所以「飛影BB」等身大公仔一樣有符咒包住,仲可以見到飛影BB露出魔性笑容,非常Creepy!

《幽遊白書》「飛影BB」等身大公仔(幽☆遊☆白書 赤ちゃん飛影ほぼ等身大ぬいぐるみ),尺寸約400×230×210mm,參考售價6,500円,預定2019年5月就會發售,有冇巴打都想買先?

為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024