{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 29 Apr 2019
【製作花絮仲精彩】推薦Netflix定格動畫《鬆弛熊》的背後製作花絮

老老實實Netflix 4月份就上左一套新的《輕鬆小熊與小薰》(即鬆弛熊)定格動畫,可能你話男人老狗睇咩野鬆弛熊,呢個睇法我某程度上存在,直到近日Netflix出左個鬆弛熊動畫的製作花絮,睇完感覺不得了,如此認真的創作,就算你唔睇鬆弛熊,我都推薦你睇鬆弛熊動畫製作花絮,呢13集的動畫,用左2年時間製作,非常花心機,平淡生活簡單事認真做,這才是應該推薦的人生態度,不管你是男或女。

 

 呢三分鐘製作花絮好抵睇!

 

 

日本人氣卡通人物輕鬆小熊(鬆弛熊)4月份就已經上架全新一季13集的定格動畫,一貫「Hea」的輕鬆小熊懶洋洋的可愛狀況,相信香港的朋友其實心領神會,非常熟悉鬆弛熊的生活態度,呢套野俘獲了唔少後生少女以及熟女的芳心。不過我最鐘意的還是睇製作花絮,了解到底係點樣拍出來。

 

 

如果你未接觸過鬆弛熊動畫,故事其實簡單得很,講述小薰(多部未華子飾)意外多了兩位新同居密友輕鬆小熊,和白色小熊。他們都是背上有一排拉鍊的小熊,外表就全日都是懶洋洋,卻超級可愛甚得女主角歡心,這班輕鬆小熊和小薰一起渡過精彩卻平淡的生活。

 

 

第一季的鬆弛熊動畫一共13集,每集大約12分鐘多,鬆弛熊其實除左hea行來行去,仲識喊、有時識减肥,甚至離家出走,Hea到盡頭還會出去打工,連外星人都有機會撞見。劇情瑣碎簡單,但生活感十足,是一部治癒型的動畫劇集。的確很適合女女同埋偷閒想工作之後Hea返十多分鐘的都市人觀看!!

 

 

不過你睇完三分鐘的製作花絮可能就會驚訝,原來咁難整,唔簡單,咁複雜2年先拍到13集,咁如果要上第二季咪又有排搞?

 

題外話,講起製作花絮,上次我地都介紹過《Game of Thrones》第二集的製作特輯,今日又有得睇第三集,時間過得好快,大家睇住睇完過兩日去搵埋套《Game of Thrones》第三集的製作特輯,有無人都同我一樣,勁鐘意睇製作特輯!?

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024