{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 16 May 2019

【自製風之谷】巴西有團隊自拍重現真人版《風之谷》電影

近年大小動漫作品都流行重拍真人版電影,甚至連新海誠畫到咁真人都要重拍真人版《你的名字》,如果一個經典大作無拍真人版電影作,作為超級粉絲的當然心有不甘,於是乎係呢個人人都可做電影的新世代,就有一班有料之士行出來,呢班友在巴西,一個小型工作團隊,佢地的目標係拍攝真人版《風之谷》電影,近日公開左佢地自家出品的電影預告,又拍得幾好!!重現到原作中幾個經典場面!

 

呢個真人版影片由一個巴西的獨立製作小組製作出品,呢個小組主事人叫Chris Tex,近月開始係自己的Instgram公告自己《風之谷》的製作和花絮,不過就無講明電影的成本和片長等內容,只係話完成後將會係網上作免費公開播映,成品就未定,但預告就睇到有一定的水準,可以喚起《風之谷》影迷的一些回憶。如果你也是《風之谷》影迷,要留意一下Chris Tex期待佢地完成DIY《風之谷》真人電影,反正唔駛錢,點都要支持一下用心佳作。

 

團隊代表 Chris Tex就係網絡表示,這部影片與吉卜力工作室無關,只是由一群過份熱血的導演和動畫師向《風之谷》呢部經典作一個「致敬」。影片中可以看到製作團隊結合實景拍攝和 3D 動畫技術,呈現包括娜烏西卡的滑翔翼、裝備、王蟲軀殼等等真實版都似到十足十。

 

最後香港的年青朋友,電影的入門門檻其實唔係話特別高,肯試就有機會,如果你都想拍出有趣火熱的作品,其實你都可以,呢個世代人人都可以做電影,只要你唔怕輸肯做「復仇者」(失敗乃成功之母!)。

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024