{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 16 May 2019
【8年夢碎】23萬個忿怒GOT迷聯署推倒《權力遊戲》要求重拍第8季

經過劣評如潮的一週後,快將結束的《權力遊戲》第8季成為史上最令人失望的神劇,所謂神鬼兩不分,現在兩大指標性電影網站的評分Rotten Tomatoes及IMDb直線向下,昨日我地已經講過大家的失望潮,點知我地都係低估左國外粉絲的心碎力,於是有人網上發起聯署簽名運動,要求HBO推倒重來,搵個有能力的編劇,重寫劇本重拍第八季的《權力遊戲》。目前有23萬人簽名,人數更加在急速上升當中,重拍指日可待,不如咁,拍的多幾個版本,每個方式贏一次每邊再黑化一次,睇下邊個最受歡迎再搞多個頒獎禮公眾投票,反正長玩,玩盡佢!

 

 呢兩個編劇呢次真係身敗名裂啦!!

目前為止已集合23萬多個簽名,HBO相信都應出來回應一下大家的訴求。發起簽名運動人在請願書指出:「當《權力遊戲》兩位編劇人David Benioff 與D.B. Weiss冇原著(即原作者的書)可以根據時,佢哋已經證實係可悲兼無能。呢個系列值得擁有更好嘅最後一季。 HBO,請兌現大家期望!」

 

《權力遊戲》大結局將於美國時間本周日晚上九點播映。相信無論現行結局係點都無可能令到觀眾對呢一季有滿意的回憶!重拍可能是一個有趣而可行的新玩法!其實何樂而不為!!

 

聯署連結:

https://www.change.org/p/hbo-remake-game-of-thrones-season-8-with-competent-writers

如果你都不滿GOT簡第八季劇情,你都一起簽聯署,重拍玩大佢!

自從去年年初Kevin Feige因應近年多部MCU電影口碑票房下滑,表示MCU第五階段作品會「更少,相隔更耐」之後,明顯可以感覺到整個MCU嘅發展步伐都放慢咗,話題自然亦少咗。目前MCU嘅兩大話題,就係如何應對飾演「征服 ...
hobby
【影視】Marvel新情報 「征服者康」繼續存在 《死侍3》將帶出某個「重要概念」
19 Mar 2024
繼《小熊維尼:血與蜜》成功「刀仔鋸大樹」,以10萬美元成本斬獲520萬票房後,如今製作團隊決定進一步拓展童年崩壞電影宇宙,宣布未來將推出恐怖真人版小鹿斑比、小飛俠及皮諾曹,並會仿照《復仇者聯盟》製作一部名 ...
hobby
【童年再崩壞】《血與蜜》團隊宣布推出《維尼宇宙:怪物集結》!集結暗黑版小鹿斑比、小飛俠、小叮噹、皮諾曹
19 Mar 2024