{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 28 May 2019

今年喺桌球世錦賽首圈就爆冷被業餘球手淘汰出局排名世界第一嘅「火箭」奧蘇利雲,近年狀態其實越老越出色,不過狀態就真係好睇心情,因為已經進入化境嘅佢對比賽已經睇化晒。而日前「火箭」接受訪問時就透露,來季佢暫時無意參加三大賽,如果真係咁真係一眾球迷嘅損失啦!

「火箭」接受訪問時表示,世錦賽已經唔值得佢再付出自己嘅血、汗水及淚水了。「火箭」:「我甚至已經不想再參加世錦賽,雖然所有記者及媒體都想我參加,但我唔會再出現喺個度。」

世錦賽、桌球大師賽及英國錦標賽被稱為桌球界嘅三大賽,作為現時桌球歷史上贏得最多三大賽冠軍嘅奧蘇利雲卻表示,自己未來唔會再參加三大賽,而只會參加一些相對較小嘅賽事。

近年已經進入無我境界嘅奧蘇利雲,對參加比賽有自己嘅一套,佢唔會咩賽事都參加,特別係一啲好多人參加、有好多輪嘅比賽佢特別唔鍾意,所以唔知係咪因為咁,需要打好多局嘅世錦賽並唔深得佢歡心,因此佢今年參賽嘅時候狀態不佳而早早被淘汰。

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024