{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 28 May 2019
【電競耳機】打機都可以用最專業的CM耳機Game Raider

香港地一向有土地問題,所以樣樣都要的骰慳位,耳機成為對聲音有要求的朋友最私人的選擇,所以坊間好多CM耳機出現,聽歌睇戲演唱功能各有不同,耳機當然也有不同的功能,新加坡耳機品牌Jomo就發掘新源,開發出世上第一對專門為電競而生的CM耳機(定制),連打機都可以專屬,到底針對電競用途設計的CM耳機Game Raider可以點幫助到打機呢?如果小弟打FIFA,係咪可以聽到球証「雞」聲係邊個位置吹來?!當然對好多電競達人來講,一個好的耳機絕對係如虎添翼。

 

講返呢個新加坡超級電競耳機,名為Game Raider耳機,配備2鐵1圈三個單元,廠方獨創Bass Boost Air Compressor (B.B.A.C)低音氣流壓縮器,採用超大型低音動鐵單元,成個耳機外部同內部非機械元件都係以3D打印的内部聲學結構直接耦合到10mm的動圈單元上,以增加動圈單元的配重同時減低單元的内部自振,提高能量轉換效率即係減少失真,壓縮低音氣流創造出更密集的低音氣流傳送,從而提供更磅礴的低頻音效,有著CM耳機中罕見的震撼力,再配合一個中高音動鐵單元,電子遊戲以及電影中經常出現的子彈、槍炮、爆炸聲都能擁有充足的力量感及速度感。

 

無錯,Game Raider是Jomo第一款以3D Printing技術製作的CM耳機,由3D打印機製作出耳機外殼,再裝嵌單元。因為是CM的源故,所以對比起一般頭戴式豜電競耳機,唔會有焗促的感覺。而且外型上可以自訂將自己隊徽、顏色都打印哂係自己專屬耳機上,加強專業的感覺,即輸人唔輸陣也。

 

除左CM即按照你耳型製作個人專屬耳機外,Jomo廠方都有推出所謂公版,即普通入耳UIEM版本,採用相同單元及聲學設計,可以通過透明外殼見到機內藍綠色的B.B.A.C結構,面板上印著搶眼的e Raider」綠色標誌。你問我當然答你用得呢d就用CM做耳模整隻最好,UIEM版本應是比人試聲試機用,當然你話想買UIEM版本我無法阻止你。

 

 

建議零售價: $3,980 (UIEM版)

                         $4,280 (CM版)

產品查詢:2988 5669(Crystal Sound Audio)

 

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024