{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 28 May 2019
【低智能摺機】有此一套Apple Iphone一秒變摺疊熒幕電話

見到中國人研發最新摺疊熒幕電話,用開Iphone被落後的一族係咪好羨慕呢?唔駛等蘋果出摺機,你都可以即時擁有將你部Iphone秒變摺機,又可以「型」出摺機的玩法,又可以保持你IOS機能,無錯就要有此一套(電話套)。日本摺疊智能手機型外殼“Foldable SC”成就呢個可能,讓你蘋果手機成為期待已久的摺疊熒幕電話。用國產最新智能摺疊熒幕電話是「勇氣」表現,咁用日本摺疊智能手機型外殼就可能是「潮」的玩味表現,你識點揀吧!

 

 

有此一「套」,呢個摺疊智能手機外殼,又係日本創意公司「ekoD Works」的項目名為ApplePie ,目的係為你現有的智能手機增添了一絲扭曲,旨在實現更加充實的智能手機生活。其實除左扮智能摺疊熒幕電話,佢地仲有另一個充滿諷刺意味的作品,書藉閱讀型電話套,比你一邊搭車一邊大大方方「look」電話扮偽文青睇書。

 

全部搞鬼蘋果電話套都可以上「ekoD Works」網睇到買到。唔好話我唔教你為生活加添一點玩味。

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024