{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 29 May 2019

【信影評?】迪士尼真人版《阿拉丁》影評人和入場觀眾評分差異極大?

 

迪士尼真人版《阿拉丁》在香港已經上映一星期,票房的表現勇猛,身邊朋友睇完都甚多好評,有人話娛樂性豐富,節奏明快,拍攝華麗,靚人靚景,不過呢部作品卻有一個相當少見又有趣的情況。就係專業影評人的評分和普羅大眾入場後的評分相差好遠。尤其是歐美地區,如果依據爛番茄網的評分,影評人的評分大概只有57%中評,但入場觀眾的評分卻有高達94%的好評度,觀眾似乎十分喜愛呢部真人版新作?咁到底點解影評人的睇法同入場觀眾又差咁遠?你們還會相信所謂專業的影評嗎?電影可能真係要自己入場睇,信人不如信自己。

 

近來愈來愈多影評人寫的影評同一般觀眾的睇法好唔一致,當然,最正路的情況是影評大讚,但入場的朋友大嫌「搵笨」,不過《阿拉丁》的情況就比較特別,因此令人覺得值得深究一下。影評們相當有保留甚至大鬧,但入場的觀眾又好像好齊心覺得好好睇。紐約時報 The New York Times, Vox網,Entertainment Weekly  ,Business Insider等等的外國媒體都比出劣評。

 

相較於影評人好壞不一的分歧,入場觀眾的評分更直接統一好多,觀眾評分高達90,總共有220名觀眾評分,而且爛番茄網的指標係採用新制,只先計入買票觀眾的評價以後的分數。即比評價的全部應是已入場睇左的觀眾。

 

其實想講的是,一套電影得到觀眾的讚賞做到高娛樂性,受歡迎同一套電影得到專業評審有獎有好評,可能未必一致,電影的確是好個人的,別人點講話之你,最緊要你睇到一套作品真心想睇,其實無分影唔影評人,個個買飛入場的都係影評人。其實你覺得迪士尼真人版《阿拉丁》好唔好睇呢?

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024