{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 05 Jun 2019
【公園唔講唔知系列】日本公園中的螺旋棒原來正確係咁樣玩…

由細到大公園你去得多,日本公園唔知你有無帶細路去放電,近日係日本公園中的螺旋狀的金屬棒就意外成為Twitter熱話。事緣有人上載影片教大家公園螺旋金屬棒應該點樣玩!螺旋金屬棒係日本公國經常都會同滑梯一齊出現,好多小朋友都係用來爬上去瀡滑梯,大家的理解都應該一樣,但原來當中都有誤會,條螺旋金屬棒除左用來爬上去,仲可以當滑梯瀡,都係用來瀡落去,唔知有幾多人知道發掘到呢個正宗的玩法?

 

大家有無印象香港公園滑梯旁邊有無邊度有螺旋的金屬棒!?

 

日本公園的瀡滑梯近年會伴隨著一條神祕的螺旋金屬棒一起出現,有位暱稱オータニ的日本網友近日就拍攝左條片示範教大家真正玩法,立刻在Twitter引爆話題……原來呢條野都係用來瀡!!!

 

結果大家根據製造遊樂器材的日本廠商KOTOBUKI的官方網站顯示,這個螺旋金屬棒的正式名稱是「くるくるすべり棒」,直譯可以解作「轉圈圈瀡滑棒」,顧名思義玩法就是讓小朋友跟瀡滑梯一樣坐住瀡落去,然而很多人卻一直以為這只是方便讓人爬上滑梯的設計……真係唔講唔知冷知識,講落就好想放工去公園睇下,不過望下自己身型,會唔會瀡唔到落去卡住要消防員救?

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024