{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 10 Jun 2019

【新產品!?】DJI大疆Osmo公司預告『6月12日』有神祕野推出??

Menclub早前測試過DJI大疆推出的前後Mon運動相機DJI Osmo Action,近日呢間新晉知名企業公開將於「6月12日」呢個特別日子發佈神祕的新產品!?DJI大疆開設了一個預告頁,預告將是新產品的發佈通知,DJI公司的預告視頻顯示“06.12.2019”,新產品將於6月12日公佈。唔知佢地今次會推出咩野新產品呢?

 

呢個新產品DJI神祕使用「勝利」這個詞語作引子,網民預期將同無人機競賽活動有關,而預告中有汽車排氣聲的類似聲音,相信好可能新產品是車有關。DJI推出一系列的飛行無人機,通過無人機空中拍攝,好多特別的美景同影像都可以透過高空拍攝表達出來。今次如果出品的是拍攝用遙控車,相信就可以豐富產品線同絕對可以加強品牌和用家的「玩味」!

 

有人就推測產品將會是類似早前大疆舉辦RoboMaste機甲大賽裡用過的遙控車,不過詳情就可能要等「6月12日」呢個咁特別的日子公佈啦!!

《一拳超人》真人版電影終於有新消息,《Rick and Morty》主創Dan Harmon及編劇Heather Anne Campbell將加盟執筆劇本,預計會帶嚟更多無厘頭爆笑情節,唔知會搵邊位明星飾演埼玉老師呢? Sony Pictures ...
hobby
【影視】《Rick and Morty》主創加盟《一拳超人》真人版電影擔任編劇
16 Apr 2024
繼三集《侏羅紀公園》以及Chris Pratt主演嘅三集《侏羅紀世界》後,環球近日打算開拍《侏羅紀》系列嘅第七集(暫稱《侏7》),傳閒仲搵黎Scarlett Johansson做主角。不過據荷里活爆料人Daniel Richtman指,雖然開拍 ...
hobby
【影視】《侏羅紀7》男主角無人出演 雷神、美隊、Lex Luthor都婉拒
16 Apr 2024