{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 10 Jul 2019
宮崎駿作為日本動畫的神級人物,除咗製作過非常多經典動畫之外,近年最令人印象深刻嘅或者係佢頻繁地引退又復出,甚至就算「退咗休」但依然每日返製作室工作,似乎係勤力工作嘅象徵。不過近日有日本網友搵返宮老於2006年嘅一段訪問,就發現佢其實唔係太同意「努力」呢個概念。
片段中宮老一邊工作,一邊說道:「努力應該是理所當然的,我們身邊有很多努力但不是好人的人,只因為『努力』就欣賞是一件很錯的事。如果你不努力,根本不會得到任何有價值的結果。」、「有些人在夜裏睡不著覺,但那也是理所當然的。到這個地步,我知道其他人的鼓勵、安慰都不會有任何用處。在這種時刻,你能原諒自己嗎?有些人很容易就放過自己了,但有些人不可以。這就是他們有不同結果的原因。容易原諒自己的人不會有很好的結果。」

簡單啲黎講,宮老就係用日文同你講「新界隻牛夠努力啦」,所以努力根本唔係咩值得欣賞嘅事,大家應該著眼努力後的結果。而當結果不好的時候,很容易原諒自己的人唔會有咩好成績,但有人則會更加努力希望得到自己想要的結果。雖然聽落好有道理,但亦有人覺得以宮崎駿嘅「成功者」身份講呢啲嘢似乎有啲涼薄,「我感覺不到宮崎老人有體諒其他人的感受,但他的作品卻充滿人性,或者代表他的成功是來自催毀其他人的情感。」
但亦有人提出2006年正是由宮崎駿的兒子、宮崎吾朗編導的《地海傳說》上映的年份。《地》被認為是吉卜力工作室的黑歷史,當年宮崎駿更在一個試映會睇到一半就離場,慨嘆兒子「還未長大啊」。所以或者片段中宮老所言係帶有對兒子的感情?

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024