{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 09 Aug 2019
「不合作運動」的印度聖雄甘地銅像黑夜中眼射紅色光茫

印度國父「甘地」,教科書中一般稱佢為「聖雄甘地」,唔知有幾多人睇歷史書了解過他所領導的「不合作運動」,最終成功帶領印度從英國獨立。最近,位於美國三藩市的甘地像比人惡搞行為藝術,讓甘地銅像每晚雙眼都投放出紅色光茫,一如電影中的人,讓人望見又驚又喜。

 

甘地係點樣搞佢的「不合作運動」我唔多講,有興趣的朋友自己慢慢睇返歷史書,反正結論就是不合作運動係印度係曾經成功過的,但今日要講的故事不是發生係印度,而係位於美國的三藩市渡輪大廈旁邊廣場上有一個甘地銅像,日頭大家都可以由見到兩位藝術家聯手雕刻而成的當代聖雄甘地相當和平寧靜的肖像,但一到晚上,銅像就變成………….紅光英雄…………..

 

來搞鬼的方法好簡單,大家去過婚宴食過乳豬都應該見過,其實只是很簡單的小燈泡,電池,仲有黏土同膠帶......營造出來的卻是黑夜中的夜行新英雄,紅光甘地俠,睇來「不合作運動」又要開展啦!

 

 

雖然初望落有點可怕,但睇落呢種光茫幾「襯」聖雄甘地同佢的著名「不合作運動」!

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024