{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 10 Sep 2019
岡本為東京奧運做足安全推出特色浮世繪圖案殺菌安全套

日本為迎接2020年東京奧運做足準備同安全措施,去日本奧運為左咩野?當然係睇奧運同參與盛事,但原來日本政府為左全世界遠渡而來的遊客,設計左一個特別安全的禮物,厚生省連同日本最大安全套生產商岡本為東京奧運會加強安全防範性病,將會推出印有浮世繪“Ukiyo-e”的“設計特色避孕套”除左具殺菌功能0.03超薄仲居然一笠上套身印有浮世繪(Ukiyo-e)圖案,極具特色,你過來睇下,我呢個套笠住有公仔,好有趣吧?點睇?想睇呀!你過來啦,估下係咩野圖案…….其實有無人會睇唔哂成個公仔??

 

 

根據日本厚生省數據,原來與2011年相比,日本的性傳播疾病數量增加了10倍以上。東京奧運會是許多外國人訪問日本的機會,自然就要小心防範以排除日本性傳播疾病風險上升。 “安全套”對預防性病有一定的作用。因此,Okamoto岡本的總裁Toshio Tamura宣佈推出日本的新安全套,目的“我希望你不僅要注意避孕,還要注意預防性傳播疾病”。新安全套具有殺菌功能,塗在套套表面的潤滑劑具有抗HIV和皰疹的抗病毒作用。含有特殊的凝膠配方,聽落用左可以提升安全度,新款安全套名稱係“0.03 + Vivagel,將會係2019年10月10是正式推出(售價係2000日元十個),花2000係日本做「葉問」相當抵買!

 

不過對我地作為遊客來講,最有趣除左殺菌消毒,應該係個套的特色設計,特點為遊客推出的浮世繪(Ukiyo-e)版本一開出來笠上有包括浮世繪在內的多種圖案,相當神奇頂級超卓,趣味性大增,真係好想買來玩試試中左咩野圖案,去日本又多一個理由,不過其實如果同老婆過去睇奧運,Made in Japan都幾好,駛咩用浮世繪。

 

 

記住啦,雙十過後去日本有多一樣紀念名物手信,呢件係手信定咩野信呢?

 

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024