{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 23 Sep 2019
長壽拳擊漫畫《第一神拳》改篇成真人版舞台劇登場

近年外國影壇興將經典動畫變哂真人版電影作,日本其實都潮興將熱門經典的動漫大作改篇成真人版,尤其係真人舞台劇數得出都有得睇,早前有《幽☆遊☆白書》、再前有《狐忍》甚至高達、《鐵甲萬能俠》都有舞台劇,因此,作為日本最長壽死唔斷氣的超級拳擊漫畫《第一神拳》都宣佈推出真人舞台劇,仲宣佈埋卡士試造型,有幾多人記得呢套連載整整30年長過哂《真情》的漫畫神作?《第一神拳》1989年就已經開始連載…..曹星如都係睇佢大…

 

拳擊係一種熱門運動,足球就話難講近套先係代表漫畫(肯定不是足球小將隊長小翼!) ,拳擊一定係睇《第一神拳》,而且仲出左30年,由原來常常被欺負的高中生幕之內一歩,做到慢慢被拳擊手鷹村守撿回拳館,一步一步係鴨川拳館,苦練的同時也逐漸釋放自己的潛能,向著職業拳擊手世界級冠軍進發,到最後主角幕之內一步懷疑患上拳擊手腦部創傷病變,因此選擇引退。

  

最近《第一神拳 The Glorious Stage!!》釋出宣傳海報,不過我就覺得真人版真係無哂漫畫的感覺,你點睇?可能你同我一樣,唔太識睇,總覺得無一個人型得過曹星如………

後藤恭路飾演主角「幕之内一步」

滝澤諒飾演「宮田一郎」

松田凌飾演「千堂武士」

滝川広大飾演「鷹村守」

https://www.ippo-stage.com/
這次舞台劇中參與演出的包括有 後藤恭路(飾演幕之内一步)、滝澤諒(飾演宮田一郎)、松田凌(飾演千堂武士)、滝川廣大(飾演鷹村守)等人,舞台劇預定將於 2020 年 1 月 31 日起至 2 月 9 日在東京品川王子飯店的音樂廳「Stellar Ball」演出。
 
STAFF
原作:森川ジョージ「はじめの一歩」(講談社「週刊少年マガジン」連載)
作・演出:喜安浩平
音樂:和田俊輔
振付:HIDALI
ファイトコーディネイト:冨田昌則
 

CAST

幕之内一步:後藤恭路
宮田一郎:滝澤諒
千堂武士:松田凌
鷹村守:滝川廣大
伊達英二:松本寛也
間柴了:岡本悠紀
青木勝:塩田康平
木村達也:高橋奎仁
速水龍一:橋本真一
冴木卓麻:山口大地
沃魯庫.札基爾夫:才川コージ
梅澤正彥:神坂優心
間柴久美:未来
幕之内寛子:久下恵美
鴨川源二:高木渉
由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024